Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Menadžment i ruralno poduzetništvo
Citirajte ovaj rad
Celić Križić, D. (2017). Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542
Celić Križić, Darija. "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542
Celić Križić, Darija. "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542
Celić Križić, D. (2017). 'Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542
Celić Križić D. Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2017 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542
D. Celić Križić, "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542