master's thesis
Impact of brand introducing on the business result in cheese production on the example of small chesse production plant

Darija Celić Križić (2017)
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Department of Management and Rural Entrepreneurship
Cite this document

Celić Križić, D. (2017). Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542

Celić Križić, Darija. "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542

Celić Križić, Darija. "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542

Celić Križić, D. (2017). 'Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 22 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542

Celić Križić D. Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2017 [cited 2019 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542

D. Celić Križić, "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542