Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Labaš, R. (2016). Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112
Labaš, Renata. "Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112
Labaš, Renata. "Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112
Labaš, R. (2016). 'Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112
Labaš R. Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2016 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112
R. Labaš, "Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112