Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Kraljević, A. (2020). Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, A. (2020). 'Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević A. Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2020 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
A. Kraljević, "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737