prikaz prve stranice dokumenta Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva

Kraljević, Ante
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Department of Marketing in Agriculture

Cite this document

Kraljević, A. (2020). Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević, A. (2020). 'Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 26 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević A. Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2020 [cited 2021 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

A. Kraljević, "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737