University of Zagreb Faculty of Agriculture Marketing and Innovation in Agribusiness
Cite this document
Kraljević, A. (2020). Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, A. (2020). 'Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 23 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević A. Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2020 [cited 2025 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
A. Kraljević, "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737