diplomski rad
Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma

Viktorija Primorac (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Agronomski fakultet
Marketing u poljoprivredi
Citirajte ovaj rad

Primorac, V. (2019). Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, V. (2019). 'Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 22.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac V. Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2019 [pristupljeno 22.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

V. Primorac, "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957