master's thesis
Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma

Primorac, Viktorija
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Department of Marketing in Agriculture

Cite this document

Primorac, V. (2019). Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, V. (2019). 'Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 22 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac V. Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2019 [cited 2020 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

V. Primorac, "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957