diplomski rad
Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj

Renata Labaš (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Agronomski fakultet
Marketing u poljoprivredi
Citirajte ovaj rad...

Labaš, R. (2016). Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112

Labaš, Renata. "Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112

Labaš, Renata. "Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112

Labaš, R. (2016). 'Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 22.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112

Labaš R. Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2016 [pristupljeno 22.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112

R. Labaš, "Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112