Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Deverić, V. (2024). Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823
Deverić, Vlatka. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823
Deverić, Vlatka. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823
Deverić, V. (2024). 'Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823
Deverić V. Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823
V. Deverić, "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823