University of Zagreb Faculty of Agriculture Marketing and Innovation in Agribusiness
Cite this document
Deverić, V. (2024). Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823
Deverić, Vlatka. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823
Deverić, Vlatka. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823
Deverić, V. (2024). 'Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 21 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823
Deverić V. Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2024 [cited 2024 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823
V. Deverić, "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru zanatskog kruha", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:932823