prikaz prve stranice dokumenta Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje
Rad dostupan nakon 2025-09-21
diplomski rad
Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje

Oštarjaš, Patricija
Sveučilište u Zagrebu
Agronomski fakultet
Marketing i inovacije u agrobiznisu

Citirajte ovaj rad

Oštarjaš, P. (2024). Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743

Oštarjaš, Patricija. "Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743

Oštarjaš, Patricija. "Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743

Oštarjaš, P. (2024). 'Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 02.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743

Oštarjaš P. Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2024 [pristupljeno 02.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743

P. Oštarjaš, "Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743