Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Oštarjaš, P. (2024). Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743
Oštarjaš, Patricija. "Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743
Oštarjaš, Patricija. "Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743
Oštarjaš, P. (2024). 'Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 02.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743
Oštarjaš P. Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2024 [pristupljeno 02.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743
P. Oštarjaš, "Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743