University of Zagreb Faculty of Agriculture Marketing and Innovation in Agribusiness
Cite this document
Oštarjaš, P. (2024). Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743
Oštarjaš, Patricija. "Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743
Oštarjaš, Patricija. "Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743
Oštarjaš, P. (2024). 'Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743
Oštarjaš P. Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2024 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743
P. Oštarjaš, "Povezanost dizajna ambalaže čokolade s percepcijom potrošača i odlukama u različitim situacijama kupnje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:176743