Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Nikolov, A. (2024). Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780
Nikolov, Ana. "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780
Nikolov, Ana. "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780
Nikolov, A. (2024). 'Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780
Nikolov A. Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780
A. Nikolov, "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780