University of Zagreb Faculty of Agriculture Marketing and Innovation in Agribusiness
Cite this document
Nikolov, A. (2024). Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780
Nikolov, Ana. "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780
Nikolov, Ana. "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780
Nikolov, A. (2024). 'Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 26 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780
Nikolov A. Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2024 [cited 2024 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780
A. Nikolov, "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780