master's thesis
Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda

Nikolov, Ana
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Marketing and Innovation in Agribusiness

Cite this document

Nikolov, A. (2024). Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780

Nikolov, Ana. "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780

Nikolov, Ana. "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780

Nikolov, A. (2024). 'Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 26 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780

Nikolov A. Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2024 [cited 2024 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780

A. Nikolov, "Percepcija utjecaja uvođenja eura na kupovne navike potrošača prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:501780