prikaz prve stranice dokumenta Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva

Kraljević, Ante
Sveučilište u Zagrebu
Agronomski fakultet
Marketing u poljoprivredi

Citirajte ovaj rad

Kraljević, A. (2020). Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević, A. (2020). 'Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 21.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

Kraljević A. Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2020 [pristupljeno 21.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737

A. Kraljević, "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737