Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Jurić, V. (2023). Percepcija potrošača o zemljopisnim oznakama na primjeru maslinovog ulja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:380019
Jurić, Valentina. "Percepcija potrošača o zemljopisnim oznakama na primjeru maslinovog ulja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:380019
Jurić, Valentina. "Percepcija potrošača o zemljopisnim oznakama na primjeru maslinovog ulja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:380019
Jurić, V. (2023). 'Percepcija potrošača o zemljopisnim oznakama na primjeru maslinovog ulja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:380019
Jurić V. Percepcija potrošača o zemljopisnim oznakama na primjeru maslinovog ulja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:380019
V. Jurić, "Percepcija potrošača o zemljopisnim oznakama na primjeru maslinovog ulja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:380019