Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Glasnović, K. (2021). Primjena digitalnog marketinga u prodaji vina (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:230742
Glasnović, Karla. "Primjena digitalnog marketinga u prodaji vina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:230742
Glasnović, Karla. "Primjena digitalnog marketinga u prodaji vina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:230742
Glasnović, K. (2021). 'Primjena digitalnog marketinga u prodaji vina', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 17.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:230742
Glasnović K. Primjena digitalnog marketinga u prodaji vina [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2021 [pristupljeno 17.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:230742
K. Glasnović, "Primjena digitalnog marketinga u prodaji vina", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:230742