Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Habjanec Gogić, M. (2023). Percepcija naziva ekološki proizvod među potrošačima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:640426
Habjanec Gogić, Martina. "Percepcija naziva ekološki proizvod među potrošačima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:640426
Habjanec Gogić, Martina. "Percepcija naziva ekološki proizvod među potrošačima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:640426
Habjanec Gogić, M. (2023). 'Percepcija naziva ekološki proizvod među potrošačima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 04.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:640426
Habjanec Gogić M. Percepcija naziva ekološki proizvod među potrošačima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2023 [pristupljeno 04.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:640426
M. Habjanec Gogić, "Percepcija naziva ekološki proizvod među potrošačima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:640426