Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Salihbegović, I. A. (2023). Uloga održivog pakiranja u odabirima potrošača pri kupnji hrane (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:850679
Salihbegović, Ian Alija. "Uloga održivog pakiranja u odabirima potrošača pri kupnji hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:850679
Salihbegović, Ian Alija. "Uloga održivog pakiranja u odabirima potrošača pri kupnji hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:850679
Salihbegović, I. A. (2023). 'Uloga održivog pakiranja u odabirima potrošača pri kupnji hrane', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:850679
Salihbegović IA. Uloga održivog pakiranja u odabirima potrošača pri kupnji hrane [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2023 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:850679
I. A. Salihbegović, "Uloga održivog pakiranja u odabirima potrošača pri kupnji hrane", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:850679