Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Sotošek, N. (2021). Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232
Sotošek, Nika. "Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232
Sotošek, Nika. "Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232
Sotošek, N. (2021). 'Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232
Sotošek N. Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2021 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232
N. Sotošek, "Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232