Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Mavračić, M. (2021). Utjecaj pandemije COVID -19 na ponašanje potrošača u kupnji, pripremi i konzumaciji hrane (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:260772
Mavračić, Marija. "Utjecaj pandemije COVID -19 na ponašanje potrošača u kupnji, pripremi i konzumaciji hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:260772
Mavračić, Marija. "Utjecaj pandemije COVID -19 na ponašanje potrošača u kupnji, pripremi i konzumaciji hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:260772
Mavračić, M. (2021). 'Utjecaj pandemije COVID -19 na ponašanje potrošača u kupnji, pripremi i konzumaciji hrane', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:260772
Mavračić M. Utjecaj pandemije COVID -19 na ponašanje potrošača u kupnji, pripremi i konzumaciji hrane [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2021 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:260772
M. Mavračić, "Utjecaj pandemije COVID -19 na ponašanje potrošača u kupnji, pripremi i konzumaciji hrane", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:260772