University of Zagreb Faculty of Agriculture Management and Rural Entrepreneurship
Cite this document
Celić Križić, D. (2017). Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542
Celić Križić, Darija. "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542
Celić Križić, Darija. "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542
Celić Križić, D. (2017). 'Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542
Celić Križić D. Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2017 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542
D. Celić Križić, "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542