prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama

Sotošek, Nika
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Department of Marketing in Agriculture

Cite this document

Sotošek, N. (2021). Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232

Sotošek, Nika. "Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232

Sotošek, Nika. "Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232

Sotošek, N. (2021). 'Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 20 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232

Sotošek N. Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2021 [cited 2022 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232

N. Sotošek, "Ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri kupnji proizvoda sa zemljopisnim oznakama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:039232