University of Zagreb Faculty of Agriculture Department of Marketing in Agriculture
Cite this document
Kraljević, A. (2020). Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, Ante. "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević, A. (2020). 'Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 11 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
Kraljević A. Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2020 [cited 2024 September 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737
A. Kraljević, "Pozicioniranje proizvoda pomoću metode višedimenzionalnog skaliranja na primjeru craft lager piva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:278737