pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efzg:12127,thesis,"Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača","Slišković, Ana",,,,,,,, efzg:12121,thesis,"Analiza specifičnosti marketinških strategija poduzeća British American Tobacco u Adria regiji","Jaram, Ivan",,,,,,,, efzg:11995,dissertation,"Uloga stavova djece i roditelja u kupovini prehrambenih proizvoda","Gaćeša, Dora",,,,,,,, efzg:12006,dissertation,"Utjecaj intervencija na promjenu stavova i ponašanje djece od 6 i 9 godina pri izboru prehrambenih proizvoda","Skala, David",,,,,,,, efzg:11921,thesis,"Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost","Medek, Tom",,,,,,,, efzg:11923,thesis,"Stavovi i namjere ponašanja potrošača u kategoriji organskih prehrambenih proizvoda","Kralj, Marta",,,,,,,, efzg:11905,thesis,"Stavovi djece prema zdravoj hrani te njihova povezanost s izborom hrane i gledanjem televizije","Bajcer, Lucija",,,,,,,, efzg:11421,thesis,"Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu","Zemljić, Ivana",,,,,,,, efzg:11277,thesis,"Analiza percepcije potrošača o brzoj hrani","Ružić, Ela",,,,,,,, efzg:11208,thesis,"Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba","Jerger, Petra",,,,,,,, efzg:10971,thesis,"Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće","Šakić, Lorena",,,,,,,, efzg:10987,thesis,"Analiza vjerodostojnosti društvenih mreža kao izvora komunikacije Vlade Republike Hrvatske","Lehpaner, Laura",,,,,,,, efzg:10725,thesis,"Specifičnosti novih strategija poslovanja poduzeća iz duhanske industrije","Kužić, Matej",,,,,,,, fer:11076,thesis,"Digitalna rješenja u osiguranju kao zahtjev globalizacije","Gelemanović, Ivica",,,,,,,, efzg:10461,thesis,"Odrednice marketinške etike u poduzećima prehrambene industrije","Bošnjak, Ivan",,,,,,,, efzg:10366,thesis,"Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“","Kunštić, Leonarda",,,,,,,, efzg:10229,thesis,"Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe","Bunčec, Maja",,,,,,,, fer:10729,thesis,"Upravljanje rizikom prijevare u osiguranju","Ortolan, Luka",,,,,,,, fer:10649,thesis,"Čimbenici koji utječu na donošenje odluke o kupovini police osiguranja u Republici Hrvatskoj","Čamber, Verica",,,,,,,, efzg:9726,thesis,"Primjena teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere smanjivanja otpada koji nastaje od hrane","Zadravec, Paula",,,,,,,, efzg:9700,thesis,"Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj","Kuzmić, Taja",,,,,,,, efzg:9648,thesis,"Doprinos digitalnog doba u poslovanju malih i srednjih poduzeća","Ravlija, Lea",,,,,,,, efzg:9723,thesis,"Odrednice marke poslodavca društveno odgovornih poduzeća","Zrinski, Jelena",,,,,,,, efzg:9566,thesis,"Impact of online advertising on purchasing decision of consumers of generation Z","Samec, Sara",,,,,,,, efzg:9523,thesis,"Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z","Ljubičić, Zrinka",,,,,,,, efzg:9674,thesis,"Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na ""video na zahtjev"" platformama","Gorički, Lucija",,,,,,,, efzg:9420,thesis,"Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija","Višić, Antonela",,,,,,,, efzg:9226,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca dječjih igračaka","Davidović, Marija",,,,,,,, efzg:9187,thesis,"Analiza stavova, preferencija i ponašanja djece kao potrošača prehrambenih proizvoda","Jurić, Marija",,,,,,,, efzg:8800,thesis,"Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća","Terzić, Lucia",,,,,,,, efzg:8793,thesis,"Utjecaj novih medija na prehrambene navike kod djece","Tolić, Tina",,,,,,,, efzg:8515,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z","Fržop, Nera",,,,,,,, efzg:8411,thesis,"Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda","Koluder, Maja",,,,,,,, efzg:8155,thesis,"Faktori uspjeha obiteljskih poduzeća","Golubić, Maks",,,,,,,, efzg:7812,thesis,"Komunikacija neprofitnih organizacija prema osobama s invaliditetom","Folnegović, Marko",,,,,,,, efzg:7899,thesis,"Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj","Jurić, Dina",,,,,,,, efzg:7688,thesis,"Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda","Kožul, Anamari",,,,,,,, efzg:7682,thesis,"Uloga roditelja u socijalizaciji djece kao potrošača na primjeru prehrambenih proizvoda","Matić, Lovro",,,,,,,, efzg:7841,thesis,"Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza","Jurišić, Karla",,,,,,,, efzg:7313,thesis,"Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda","Vranjković, Tomislav",,,,,,,, efzg:7830,thesis,"Elementi i odrednice financijske sposobnosti mladih","Simeonov, Hanna",,,,,,,, efzg:7355,thesis,"Uloga marketinških strategija u kreiranju poslovnog modela za prehrambene dječje proizvode","Rubinić, Ivana",,,,,,,, efzg:7690,thesis,"Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece","Prpić, Helena",,,,,,,, efzg:6254,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo","Aji, Carmen",,,,,,,, efzg:6448,thesis,"Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj","Komar, Filip",,,,,,,, efzg:6002,thesis,"Utjecaj sustava upravljanja idejama kroz internu komunikaciju na zadovoljstvo zaposlenika u poduzeću iz rent-a-car industrije","Parilac, Petar",,,,,,,, efzg:6025,thesis,"Analiza stavova roditelja o rodnim stereotipima u oglašavanju usmjerenom djeci","Pavičić, Ana",,,,,,,, efzg:6050,thesis,"Istraživanje razloga promjene mobilnog operatora u Republici Hrvatskoj","Špoljarević, Lucija",,,,,,,, efzg:5933,thesis,"STRATEGIJE MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA U PONUDI PROIZVODA ZA DJECU","Ivičević, Tomislav",,,,,,,, efzg:5682,thesis,"ULOGA PERCEPCIJE POTROŠAČA U FORMIRANJU PONUDE MALIH PODUZETNIKA U OKVIRU PREHRAMBENE INDUSTRIJE NA PRIMJERU STUDENTSKIH MENZI","Legradi, Ivan",,,,,,,, efzg:5839,thesis,"Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z","Tolić, Tea",,,,,,,, agr:1107,dissertation,"Usporedba teorije planiranog ponašanja i teorije aktiviranja normi na primjeru ponašanja potrošača ekoloških prehrambenih proizvoda","Faletar, Ivica",,,,,,,, agr:312,dissertation,"Primjena teorije planiranog ponašanja u etnocentričnom kupovnom ponašanju","Tomić, Marina",,,,,,,, efzg:756,thesis,"ZAŠTITA DJECE KAO POTROŠAČA","Dučkić, Sebastijan",,,,,,,, efzg:1252,thesis,"Istraživanje stavova potrošača generacije Z u Hrvatskoj prema održivom ratvoju u modnoj industriji","Zekić, Zrinka",,,,,,,, efzg:1753,thesis,"Stavovi i ponašanje roditelja djece predškolske dobi u kupnji proizvoda lanaca brze prehrane","Bogunović, Ana Marija",,,,,,,, efzg:2235,thesis,"Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima","Bradica, Hrvoje",,,,,,,, efzg:1834,thesis,"Stil života turista s obzirom na način provođenja odmora","Crnčan, Božidarka",,,,,,,, efzg:1416,thesis,"Etičko ponašanje pri financijskom izvještavanju u malim i srednjim poduzećima","Džono, Anita",,,,,,,, efzg:1782,thesis,"Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje","Lažec, Diana",,,,,,,, efzg:1884,thesis,"Etička potrošnja i njezina tržišna primjena","Talian, Katarina",,,,,,,, efzg:1684,thesis,"Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida","Švenda, Željka",,,,,,,, efzg:2099,thesis,"Odrednice društveno odgovornog poslovanja u malim i srednjim poduzećima u Republici Hrvatskoj","Peruško, Roberta",,,,,,,, efzg:290,thesis,"Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima","Jocić, Nina",,,,,,,, efzg:1608,thesis,"Analiza aktivnosti djece prilikom kupovine","Pejić, Lana",,,,,,,, efzg:1565,thesis,"Analiza inovativnih aktivnosti u hrvatskim malim i srednjim poduzećima","Krpes, Maja",,,,,,,, efzg:1347,thesis,"Inovativnost potrošača pri odabiru bankarskih usluga","Ljubica, Lea",,,,,,,, efzg:1933,thesis,"Korištenje glazbe u emocionalnim apelima","Ožbolt, Lana",,,,,,,, efzg:1723,thesis,"Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda","Žalac, Nikolina",,,,,,,, efzg:376,thesis,"TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?","Knezić, Monika",,,,,,,, efzg:1467,thesis,"Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH","Čalić, Josipa",,,,,,,, efzg:404,thesis,"ANALIZA KUPOVNOG PONAŠANJA RODITELJA I DJECE S OBZIROM NA DEMOGRAFSKE KARAKTERISTIKE","Mihaljić, Ilka",,,,,,,, efzg:1856,thesis,"Komunikacija predsjedničkih kandidata na društvenim mrežama na izborima 2015.","Skala, David",,,,,,,, efzg:1801,thesis,"Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti","Pokorni, Sanja",,,,,,,, efzg:1060,thesis,"DJECA I SUVREMENO OGLAŠAVANJE","Hrvoj, Tena",,,,,,,, efzg:2257,thesis,"Studija Miles i Snow tipologije na primjeru tržišta deterdženata za pranje rublja U Hrvatskoj","Lakić, Ana",,,,,,,, efzg:1406,thesis,"Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave","Vulinec, Iva",,,,,,,, efzg:990,thesis,"ANALIZA KUPOVNOG PONAŠANJA DJECE S VRŠNJACIMA","Musović, Ivona",,,,,,,, efzg:2111,thesis,"Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima","Perišić Pavlek, Nena",,,,,,,,