Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Marketing i inovacije u agrobiznisu
Citirajte ovaj rad
Peršak, L. (2024). Povezanost nostalgije i ponašanja potrošača u kupnji i konzumaciji hrane (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:662495
Peršak, Leda. "Povezanost nostalgije i ponašanja potrošača u kupnji i konzumaciji hrane." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:662495
Peršak, Leda. "Povezanost nostalgije i ponašanja potrošača u kupnji i konzumaciji hrane." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:662495
Peršak, L. (2024). 'Povezanost nostalgije i ponašanja potrošača u kupnji i konzumaciji hrane', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:662495
Peršak L. Povezanost nostalgije i ponašanja potrošača u kupnji i konzumaciji hrane [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:662495
L. Peršak, "Povezanost nostalgije i ponašanja potrošača u kupnji i konzumaciji hrane", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:662495