Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet Informatika i matematika
Citirajte ovaj rad
Fofić, I. (2023). Uloga marketinga u unapređenju prodaje poljoprivrednog proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:531105
Fofić, Ivana. "Uloga marketinga u unapređenju prodaje poljoprivrednog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:531105
Fofić, Ivana. "Uloga marketinga u unapređenju prodaje poljoprivrednog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:531105
Fofić, I. (2023). 'Uloga marketinga u unapređenju prodaje poljoprivrednog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:531105
Fofić I. Uloga marketinga u unapređenju prodaje poljoprivrednog proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:531105
I. Fofić, "Uloga marketinga u unapređenju prodaje poljoprivrednog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:531105