master's thesis
Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma

Primorac, Viktorija
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Marketing and Innovation in Agribusiness

Cite this document

Primorac, V. (2019). Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, V. (2019). 'Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 01 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac V. Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2019 [cited 2025 February 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

V. Primorac, "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957