master's thesis
Shaping marketing mix for direct sales of fresh free-range meat

Matija Mirković (2017)
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Department of Marketing in Agriculture
Cite this document...

Mirković, M. (2017). Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908

Mirković, Matija. "Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908

Mirković, Matija. "Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908

Mirković, M. (2017). 'Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 16 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908

Mirković M. Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2017 [cited 2019 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908

M. Mirković, "Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908