University of Zagreb Faculty of Agriculture Department of Marketing in Agriculture
Cite this document
Mirković, M. (2017). Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908
Mirković, Matija. "Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908
Mirković, Matija. "Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908
Mirković, M. (2017). 'Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 28 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908
Mirković M. Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2017 [cited 2021 February 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908
M. Mirković, "Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:989908