master's thesis
Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti

Marko Anić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Department of Marketing in Agriculture
Cite this document

Anić, M. (2016). Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić, Marko. "Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić, Marko. "Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić, M. (2016). 'Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 22 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić M. Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2016 [cited 2019 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

M. Anić, "Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629