master's thesis
Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti

Anić, Marko
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Department of Marketing in Agriculture

Cite this document

Anić, M. (2016). Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić, Marko. "Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić, Marko. "Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić, M. (2016). 'Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 26 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

Anić M. Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2016 [cited 2020 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629

M. Anić, "Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije prehrambenih proizvoda s različitim stupnjem uključenosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:578629