prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane

Celić Križić, Darija
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Department of Management and Rural Entrepreneurship

Cite this document

Celić Križić, D. (2017). Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542

Celić Križić, Darija. "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542

Celić Križić, Darija. "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542

Celić Križić, D. (2017). 'Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542

Celić Križić D. Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2017 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542

D. Celić Križić, "Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:827542